12 augusti - Liten är stor?

Någon mer än jag som tycker att H&M har väldigt små storlekar i sina underkläder? Jag är ju inte världens minsta men långt ifrån den största.

Hittade för 2-3 veckor sen en söt korsett, vit och rosa.. har tyvärr ingen bild. Men jag köpte den aldrig.. sen igår va vi inom Lund på nova och då såg jag den igen så va jag tvungen testa den.
Anledning varför jag inte gjorde det första gången va för att inte bh-storlekar 70a- 70osv utan storleksmått 34-36-38 och det funkar oftast inte för mig.

Men den va såå söööt.. P ville bjuda mig på den passade (men jag betalade faktiskt den själv endå hihi). Men jag hittade faktiskt en som passade hyffsat.

Men min nästa tanke va att jag tog storlek 40.. fattar ni.. storlek 40! (Största storleken dem hade va 42) Och det tillhör endå "stora" storlekarna.. och om det är dem stora.. som passar tjejer i mina mått 163, 50 kg.. då blir jag bara fundersam.

Fattar ni vad jag menar? Jag ville inte förolämpa någon men för det e H&M som verkar konstiga.. men räknar dem såna som mig som stora? Vad räknas andra som är större än mig?
Fattar inte.. verkar ju inte ens normalt..



Nej jag undrar... iaf så håller P på ringa och se om han kan få ett nummer spärrat till min mobil för det har varit någon jävel som läääänge nu ringer med jämna mellanrum (och oftast på natten) och antingen säger inget, bara flåsar.. eller påstår saker som han och jag har träffats förr (första gången på Buddah, haha aldrig satt min fot på det äckliga stället) och haft sex och han vill ses igen.

Nej jag hör på den smutsiga rösten att jag inte ens vet eller träffat personen. Får spel på såna lowlife. Han har ringt, låtit min mamma svara, jag har låtit min pappa svara, P svara.. hahah.. men han ger inte upp.
Pallar inte med.

Och säkert bara någon som försöker ha "roligt", skämta på min bekostnad.. men grooow up!! Vem fan orkar seriöst ringa en hel natt stup i kvarten? Och jag menar verkligen konstant en hel natt.. 5 minuters paus imellan max. Kan inte ens ha den på ljudlös utan fått stänga av helt. Get a life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0