30 augusti

Måndag och känns som min "helgdag". Min helg har bara bestått av jobb så har inget direkt roligt att berätta. Bröt min nagel igår, skulle lyfta upp en kartong med vattenflaskor.. så klart går den sönder ock min nagel viker sig rätt av bakåt o smäller av.
Fakk det när man har långa naglar!! Hängde halva min nagel där som en köttremsa och pissade blod. Ville dö typ.. men trots det så va allt jag tänkte på "måste hinna med fylla upp minibarerna..fakk detta."
Haha men jag beklagade mig sen för chefen :P

Och idag har jag inte mått så bra, känns som en förkyldning på G men orka bry mig, hemma hos P.. måste utnyttja hans tvättmaskin och sen har jag städat undan lite till honom medans han är på jobb.

Och sen har jag börjat få vita fläckar under mina naglar, ser för jävligt ut ju, mamma säger jag har zink och kalciumbrist.. men jag tänker fan inte dricka någon jävla mjölk (alltid hatat sen jag va liten, gillar inte ens oboy).
Så finns det inget annat man kan ta istället?

OCh varför, vaaarför.. älskar spindlar att trakassera mig? Åter igen en jävla spindel på toaletten.. och nu är den inte fast i vasken så jag endå har koll på den, nej nu yrar denna på golvet och det tar tyvärr emot att döda den och P är inte här ju.
NU är det farligt på riktigt :P Nu vet jag inte vart den gömmer sig, bara att den är där och psykar mig.. gaah.. såg den sist krypa under tvättmaskinen (så klaaaart, den vet jag måste dit).

Ska komma på en god maträtt som P ska få göra idag, sugen på något äkta smarigt :)

Cya

Kommentarer
Postat av: Sofie

havremjölk plus är med kalcium (lika mkt som mjölk). finns väl även sojamjölk med kalcium tror jag? :) äckligt med nageln, ush ush!

2010-08-30 @ 21:09:39
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0