31 augusti - Nya underkläder

Precis beställt två bh:ar från Halens. Den fanns i så många härliga färger, babyrosa, mörkare rosa, svart, vit, lila, turkos, beige och röd.
Men jag har inprincip alla färger redan i bh:ar så jag tog turkos (för det har jag velat ha så länge nu) och en lila. Passade på att beställa två eftersom det fanns i D kupa :) Och billiga så.. får vi se om det är något att ha.. hehe.

Som Patrick sa igår, jag har så mycket färg i min garderob.. men jag älskar färg.. härliga färger gör mig tossig :) Speciellt i underkläder, tycker det är skitsnyggt :) 
Neonrosa, babyblått, babyrosa, limegrönt.. tycker det är skitsnyggt med färg som syns asså ;)
Men han påpekade faktiskt att jag nästan inte har några svarta underkläder..och då tänkte jag efter.. fan sant, strirrar mig blind på alla härliga färger.
Så jag har faktiskt för någon vecka sen inhandlat svart bh och svarta string :P

Men så köpte jag också ett jätte fint underkädesset på H&M med.. så jävla kul göra en kille tokig hihi ;)
Då kan man be om vad som och han bara strirrar och säger "ja" muhahah :P

Halens 149 kr                                               99 kr



Från H&M. Korsetten kostade 179 kr har jag för mig och trosorna
49 eller 59 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0