9 augusti - Gammal?

Jävla mensvärk som hållt mig vaken sen 05. Orkade inte ligga kvar i sängen så drog med med täcket och ligger nerbäddad i soffan.

Börjar jag bli "gammal"? Ser man på de flesta man "växt upp" med. Folk från grundskola, gymnasiet.. de flesta har seriösa förhållanden, sambor eller förlovade.. till och med dem flesta har eller väntar barn.

Fan hände med tiden? När jag ser på alla dem så tänker jag "är jag inne i nivån nu?" Om ni förstår.. är min ungdom över?
Eller är det de andra runt mig som hoppat till en "vuxen" nivå snabbt?

Jag kan lätt säga att det här med sambo, förlovning och speciellt barn (verkligen speciellt INTE) är inte min grej än asså.
Men jag tittar på mig själv och ser att jag festar inte som innan.. vart tog alla dessa lördagskvällar vägen?
Mycket är egentligen för jag valt jag inte vill dricka lika mycket längre (märkt hur mycket finare huden blir utan alkohol) hehe.
Och plus att jag är sjukt trött på Malmös folk (jag kan gå ut nu efter inte varit ute på flera veckor end still all the same. Samma musik, saaamma typ av människor, samma typ av disskutioner, samma beteende.. jadda jadda)

Men börjar sakna lite den tiden då man va ute mer. Problemet är att de jag känner (inte alla, de flesta) som fortfarande festar som man va 20, ursäkta mitt sätt, är fan nog lite av alkolister. Och det kanske är lite föör mycket för mig.


Hahah P:s grannar bad få låna hans utomhusstolar för de skulle ha fest i lördags. P:s kommentar på kvällen, för vi hör dem ha det livat, massa musik, höga samtal och skratt. 
P: "Japps bekräftat..vi är gamla. När till och med ett par 50åringar festar men vi ligger här i soffan en lördag. Säger allt"
Jag säger "Håll käften!" :P


Och nu börjar jag bli nannig.. kl 06.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0