13 december

Ytterligare en jobbdag över. Jag ser fram emot mitt "jullov" :P Massa julmys med honey.. fast han går på jobb när jag går av jobb.
Men jag kommer i alla fall va hemma hos oss (och inte bo hos mamma och pappa) och han jobbar morgonpasset så vi har endå dagen sen på oss :)
Man få va glad för vad man får hehe.

Vad ska man köpa till honom? Nu ska han inte köpa julklapp till mig för det ska jag få senare framåt nästa år hihi.. när lite förändringar skett ;P
Efter det är ju behov av lite nya grejor så det ska han hjälpa mig med.. hihi.

Men jag vill endå köpa något nu till honom.. men va fan då? Jag hatar köpa något bara för att.. jag vill lixom det ska va "honom" i presenten. Men det finns fan inget.. fan för er killar. Skitjobbiga är ni ibland hehe:P

//Out



Kommentarer
Postat av: Sarah

I agree. Det är skiiitsvårt. :O Packa in dig själv i sexiga underkläder så blir han nog glad. =P

2010-12-13 @ 18:15:53
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Mia

lr hur, jävla killar asså haha

2010-12-13 @ 21:20:08
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0