2 december

Asså fan december månad redan. Kändes som året precis hade börjat fan, jag minns nyårsfirandet som det bara va 2-3 månader sen. Sjukt fort tiden går (och det tycker jag man alltid säger). Men endååå.

Är på mitt favoritställe denna veckan (trodde det skulle va december ut men tydligen så går en annan förskoleklass på deras skola (lånar deras utrymme för dem saknar på sin skola) och det är där jag ska va sen.
Och vad dem har förberett mig på den klassen och vad jag sett.. det känns redan tungt, ska dit på måndag.. det sa jag till dem med, jag har aldrig bävat förr men nu gör jag.
Jag ser hur personalen i deras förskoleklass håller på att knäckas, jag ser hur trötta dem är på dagens slut. Så jag känner lite oro faktiskt. Pöh.

Men i alla fall så har jag denna veckan haft en bra vecka, glad att vara där :) Visste redan via min lillasyster som mött en fritidspedagog som jobbar där, att hon sagt till min syster hur gärna dem velat ha mig där men varenda gång dem ska in och boka så är jag redan uppbokad.
Sen efter prat i veckan och man fått höra att dem va lite förbryllade vart jag tagit vägen då jag itne ens längre fanns kvar på listan över vikarier. Och hur gärna och ofta dem försökt att se om jag fanns med men icke (va då jag jobbade på Hilton så hade gjort mig osynlig).
Man blir så jävla glad.. speciellt eftersom jag trivs som fisken där.


Naaew min kille skickade precis sms och skrev om vi endå inte skulle skaffa katt. Jag som varit lite för det för jag saknar såååååååååå att ha djur hemma, Hund är för stort ansvar nu men en katt hade varit mysigt :)
Eller två :P
Men han har sagt nej för tyckt det inte är läge med tanke på allt annat runt omkring, men nu fick jag det smset att han faktiskt med saknar ha djur omkring sig. Naaew.
Och en av tjejerna på skolan kom idag och sa deras katt fått kattungar de ska sälja sen.. faith? Muhah

//Out

Kommentarer
Postat av: Mia

aawww ja de var ödet till max hihihi :)

puss

2010-12-02 @ 20:31:46
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Paula

En kattunge i julklapp. Världens bästa julklapp! Gud vad gulligt av honom. Du har en toppen kille.

2010-12-04 @ 15:00:34
Postat av: Sarah

kul att du svarade :) vet inte varför med saknat att prata med dig, längesen juuu! :)

haha ja dethär med klocka e inget för mig men snyggt så nu vill jag ha.

asså var inne på 7an med, tänkte nog ta två st.. så den o en till men fan va svårt. :O haha.

2010-12-05 @ 09:43:32
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0