22 december - Free

Vaknade endå halv 7 idag fast jag är ledig. Men det är skönt att vakna och känna att man har ingen tid att passa. Bara kunna lägga sig i soffan och slappna av med en kopp te :)

Sen satte jag igång att börja städa, här behövs en grundlig städning. Så allt bara från att plocka undan och lägga rätt saker, damma av allt har tagit sin tid. Och tvättar gör jag som sörren, allt som kan och behövs ska in i tvätten så lär väl behöva tvätta 6-7 maskiner idag.
Så jag chillar med dammsugningen.. har endå hela jävla dagen på mig :P hehe

Patrick köpte illustrerad vetenskap - historia till mig som jag kan ligga och läsa.. wiho :) Älskar allt som har med historia att göra, hehe. Och olika frågor som till exempel när började vi med efternamn? Varför har vi en tupp på taket som visar vindriktningen?
Det är såna tankar jag kan få men sällan någon som kan ge mig svar förutom "varför har du så onödiga frågor?"
Men det är sån jag är, random frågor som bara kan ploppa ut, som ett litet barn.. så därför jag älskar läsa sådana tidningar :)

Ooh börjat få ont i övre delen av min mage, som någon stått och slagit flera slag i magen på mig. Fan tänk så är det cancer (fått såna nojja bara för en berättade han fått cancer i njuren och han upptäckte det genom att han började få ont).
Så nu blir jag nojjig jag med fått något.. haha

//Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Om du har ont och känner sug i mellangärdet där ovanför magen typ lr hur man säger då är de nog magkatär eller magsår. Kanske för du mått som du gjort och stresat mkt när du jobbat. hihi

2010-12-22 @ 12:25:19
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0