27 december - "Aaamen VAA"

"VA?!...vaa? Amen Vaa?!" Var det enda jag fick ur mig när jag stod i duschen och hade bett min kille gå och hämta en tjocktröja som jag inte använt på flera år. Kände för ha en riiktigt stor och mysig tröja på mig.

Han kommer in för ge mig den och säger "Men det är något i armtröjan."
"Muhaha en riiktigt stor spindel" svarar jag för vet den bara legat nerpackad så länge. Men Patrick känner efter och ur drar han min bh.

Och jag tittar med enorma ögon och bara "VA?! Vaa?! vaaa.. amen dääär är min bh som jag varit av med i flera år!!!" Hahah.

Jag minns när jag för 2-3 år sen blev av med den och ooh vad jag letade och letade för va en favorit bh med snyggt matchade string till.
Men nej jag hittade den verkligen inte.. till slut gav jag upp och ibland har jag tänkt på bhn.. bara sån tanke "vart fan egentligen tog den dära bh vägen?"

NU vet jag, hahah. Och Patrick "Roliga är att du är ett kontrollfreak men endå minns du aldrig vart du lägger saker eller vet vart dem hamnar"
Mmm gör jag kanske inte.. men jag MINNS.. jag minns varenda litet plagg jag har, jag märker om en trosa bland min 2-300 är borta, jag märker om någon luktat på mina parfymer och inte satt tillbaks på exakt det sättet dem stod på :P
Men sen vart dem hamnat vete fan.. Och alltid är det någon annan som får skulden, muhaha..i detta nuläget oftast min pojvkän hihi.

"Du börjar alltid skrika på mig sen hittar du det och inser det va du själv som förlagt det." Äsch, endå hans fel på ett eller annat vis anser jag :P


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0