7 december - Annorlunda?

Är det bara jag som har en familj som min? Asså ibland undrar jag.. exmpel som:

1) Satt och åt middag då min bror utan någon konstighet frågade "Vanessa tycker du om att ha sex på morgonen?"
Jag: "VA? Har du tittat vilka vi äter med innan du ställde frågan?"
Vid oss sitter ju vår andra lillebror och våra föräldrar samt vår morbror. Men han bara tittar och säger "Ja, men jag är HELT emoot det i alla fall."
Haha OKEJ tack för infooormationen inför familjen! Haha.

2) Sitter med min kille och spelar spel med lillbror då min syster kommer fram "Titta vanessa, jag har köpt ny bh" och drar upp hela sin tröja för visa bhn som satt pååå heeenne och min killes min.. hahah och när hon visat drog hon ner tröjan och gick vidare och allt han fick ur sig "Okeeej, det där va jag INTE ALLS beredd på."

Och jag har exempel efter exempel på liknande saker.. brossan kommentar glömmer jag aldrig "ibland önskar jag att jag kunde va sån.. slyna!" och jag höll på spotta ur drinken jag drack och bara "whaat?!" Va fan är det att säga i en konversation.. hahah.

Jag kan säga så.. min pojkvän har fått se mycket och höra mycket och bara haft stora chockade ögon många gånger. Och jag återkommer bara till det jag sa första gången innan han fick träffa familjen "Min familj ÄR annorlunda, både säger och beter sig som flum."
Men det är tur har tar det bra, det får han bara till gott skratt. En annan kommentar till mig "Ska ni ha sex?"
Jag "Neeej.. och du jag har mens så"
Sis "Ja och, jag har svamp!"
Min kille började asgarva "asså eran jävla samtal asså!" Inga vettiga sammanhang och inga vettiga konversationer :P


//Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0