Semester på Böda camping?

Sitter och kollar på Böda Camping. Fastnat för det programmet, haha. Jag vet inte varför för jag HATAR camping. Camping och husvagn.. plzzzz shooot me if I ever turn out like them. Hahah.
Min pojkvän hatar det lika mycket, han svär så fort han ser volvo med husvagn på vägarna...hahah. Och jag minns att jag och min pojkvän diskuterade det.

Och, förlåt, med sådant folk är av en vis typ och detta programmet motbevisar oss inte (inte för jag tror dem väljer ta med dem mest normala haha).
Men att det tillochmed finns "finare" områden på Böda camping, 5th avenue.. skojar ni eller? Haha ni ÄR av samma skrot och korn (mest skrot.. haha nej taskigt).

Nej jag fattar inte..varför inte hellre ta in på ett hotell, få frukost serverat och bäddat sängarna och städat rum när man kommer tillbaks.
Så fan hellre det än sova i tält eller husvagn på någon gräsplätt. Är inte meningen med semester att ha semester? Unna sig lyx? Inte bo på gräset :P
Men men vi njuter alla av olika saker ;P

Jag är inte en "fin" människa med näsan i vädret.. men jag skulle ALDRIG sätta min fot på en campingplats eller i en husvagn. Bara för skumt, haha :P Och som sagt va, speciellt inte om det va min semester.. hell no.. no way in my life!!

Nu börjar det igen, hihi


//Out

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahaha... att bli uppassad är det bästa som finns!

2010-12-14 @ 18:54:09
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Alma

Säger du?? HAHA

2010-12-20 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0