Snart nyår

Vi har bestämt oss. Bebisarna ska få heta Nike (med uttal som det stavas och inte som märket hihi) och Baily. :)

Snart nyår.. denna nyår bryr jag mig inte alls om på samma sätt. Varje år gör man det till så big deal och man sätter så höga förväntingar.
Förra året när vi gick ut.. det är en vanlig kväll ute som alla andra festkvällar, samma folk, samma musik..samma grej.
Men så blir man besviken för man bygger upp nyår som något så mycket mer. Hade man sett det som en vanlig utekväll hade man haft skitball men man förväntar sig mer på nyår..och vad det ska vara vet jag inte.

Men detta året, jag bryr mig faktiskt inte.. vill inte ens gå ut. Jag har checkat ut på grund av detta vädert.. jag återkommer med festkvällar när kylan/snön försvinner.
Plus januari 2011 innebär stora förändringar för mig att jag fokuserar mig på det och struntar faktiskt i 2010:s nyår.
Så mycket mer spännande saker väntar för mig, hehe.


Det finns en sak jag hade velat göra så mycket mer än fira nyår och det är att åka utomlands. Grymt sugen på det. Åka med tjejerna. 
Bo på hotell, går ner till stranden på morgonen och bara ligga där fram till 15-16, gå tillbaks, vila sig, gå upp och fixa sig smått för att gå ut och käka någonstans, dricka lite, skratt och skvaller.
Tillbaks till hotellet lite på lyran och festsminka det sista och på med något snyggt (slippa jacka och massa saker och billig taxi, caaabshooots hihi, som kommer direkt är det bästa haha)
Och ut för kvällen, gratis klubbar, inga köer..bara springa runt överallt och uppleva massa balla saker.
Det hade jag velat nu.. inte festa i denna kylan.. orkar inte längre, mitt skelett knäcks av kyla :P


Så verkligen, detta året har jag checkat ut..verkligen blivit en "ofestare" och det är på grund av denna kylan och snön.. jag står inte ut. Är inte lika stark som innan och tänker bege mig ut i festkläder och högklackat trots is och snö :P
Har jag börjat bli gammal? Haha

Och jag fattar inte hur jag har klarat av förr att under vintern gå ut i klänning utan strumpbyxor, haha. Men jag har aldrig gillat strumbyxor och gör det än idag inte..därför jag väljer att stanna inne för jag kan idag inte längre bara gå ut i klänning :P
Men strumpbyxor dödar mig.. jag har försökt oändligt många gånger men jag får såååååna kliattacker på benen och jag klarar mentalt inte av att strumpbyxor klämmer i midjan. 
Har jag satt på min strumbyxor så kan jag oftast stå ut med att ha dem på i alla fall tills vi drar ut och sen kommer in i värmen på nattklubben.. men sen åker dem, springer in på en toalett. 

Haha guuud vad jag alltis skriver en jääävla massa och svamlar :P


//Out

Kommentarer
Postat av: Sarah

Agree! Nyår är överskattat och ett MÅSTE. Hatar måsten.. =/ Kallt, snö o halt plus pumps, ingen bra mix. Alla är fulla som svin och bara äckliga. Vill bara resa ngnstans och bara vara. :) När åker vi? ;)

2010-12-29 @ 20:46:24
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Mia

Eller hur, skiter med i nyår.. Kanske ska vara hemma bara. Ta det lugnt, får se. Eller ngt med Emma. Riktigt överskattat. Orkar inte bry mig.

Aaaaww men är inte bailey ett kill namn? hihi

2010-12-30 @ 12:00:02
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jo Baily är ett killnamn, df killen ska heta det :P Nike är ett flicknamn :P hihi. Längtar så mycket efter dem :)

2010-12-30 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0