12 december

Sitter denna morgonen medans P sover, för han jobbat natt, och kollar på tecknat på 5an. Spirit, aldrig sett den innan men jag verkligen älskar sådan tecknad och jag mest dels bara gråter.
24 år och gråter till tecknade filmer.. jepps, men jag tycker alltid dem har så fina budskap.. speciellt Disneyfilmer.
Igår va vi på middag hemma hos mamma som hade ordnat en stor bjudning med familjens och allas respektive (bara där blir vi hur många som helst ju hehe) och sen vänner till mamma.
Stormiddag men det va mysigt.
Broderns dotter, Mila, som jag inte sett sen hon va ganska nyfödd.. nu 5 månader.. guud va barn växer på dem månaderna. Sanslöst :P


Nej nu börjar filmen igen och mina tårar rinner redan, tycker så synd om honom och hatar den vita människan (för sanningen är ju att oftast va och är vi så - oempatiska och tror vi är översta rasen som får göra som vi vill.. det är därför jag gråter).

Nej ha en underbar söndag.

//Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan hålla med i ditt inlägg här. Speciellt på det att Disney Filmer har sån fin historia i sina filmer. De är underbara. De är speciella och vackert gjorda många gånger. :)

2010-12-12 @ 13:24:12
URL: http://lidwei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0