Vad för klänning till nyår?

Nyår imorgon och jag har inte handlat någon ny klänning just för nyår. Tradition som tjej lixom men ja, detta nyår blir väl.. antingen en klänning jag redan haft eller en "gammal" klänning men som jag inte haft än..har en del köpta men icke använda :P
Fan man hinner tröttna ju innan man ens fått ha dem på sig :P


1. Orkade inte sätta på mig men den är finare på men aldrig använt den.


2. Iheller aldrig använt, bara lånat ut den. Kanske kan man spreja
glitter bara på det blåa eller bara spraja glitter på "bandet" och rosetten.
Om det ens blir fint med glitter?



3. Haft den en utekväll.


4. Och denna ja som jag inte iheller använt för jag har lite problem med få in töserna.
Men orkar man stå ut med att det stramar där så för jag tycker den är mest "nyår".



5. Eller denna röda som jag ääälskar men använt några gånger.
Men den gör min pojkvän tokig, muhaha.



6. Sen har jag denna som man inte ser hela klänningen på.
Tänkte inte ha den rosa igen för hade den förra året. Men har den i svart, vit och lila med.



Ja det va ju några, men vet inte vilken jag ska välja. Det är inte samma sak när man tar något som redan finns i garderoben.. även om det aldrig är använt.


//Out


Kommentarer
Postat av: Mia

Nummer 1!!! Fan vad fiiiiiiiin! :D Var har du köpt den bitch?

2010-12-30 @ 22:03:45
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Nina

Antingen 1, 5 eller 6. De är finast och sitter bäst på dig. De ser ut att sitta bekvämast. :)

2010-12-31 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0