1 februari - Vad mer ska hända?

Vilket sätt att vakna min morgon på, jag klarar inte av mer saker.. och inte detta. Dessa tankar som börja fara runt i huvudet. Inte detta bara säger jag..
Jag såg en av mina närmaste gå igenom det. Jag såg smärtan, tårarna. Jag såg hur det bröt ner henne, jag såg hur lång tid det tog att återhämta sig.


Men för tänka på annat så kan jag dra snabbt om helgen för den var ju i alla fall lyckad :) Tjejmiddag hos Mia och det gick bra, riktiga trevliga tjejer, kände ju bara Mia där. Och jag blir lätt orolig med bara tjejer som jag inte känner för jag vet hur tjejer alltid pratar och tycker illa om mig.. men dem va supertrevliga.
Sen drog vi ut i Hbg och dansade alot :)

Och vart kvällen slutade är min hemlis, muhahah.. nej men han är söt.. riktigt söt. Det va länge sen jag träffade en så snäll kille, jag har ju mina tendenser välja idioter.

Som min syrra sa "välj inte killarna som jagar dig, välj den du får jaga." True.. I think..and hope :P

Iaf så spenderade jag hela min söndag hos honom, hade supermysigt :) och sen körde han mig hem på kvällen och jag mer eller mindre slocknade ganska fort.
Thats it :)

Tänkte tvätta och duscha nu innan jobb. Cya!



Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig.
Latinskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0