2 februari - Just love it!

Det är heeelt underbart att vaxa sig. Ni som aldrig gjort det.. gör det! Hålla på och jiddra med rakhyveln.. när man kan gå och vaxa sig och ha ett myycket längre varaktigt resultat och plus det som växer ut blir tunnare, ljusare och glesare (inte som när man rakar sig, stubb dagen efter, växer snabbt och mer).
Try it once and u hooked :P

Så ja var och fixade det imorse, sen tog jag en snabbrunda i stan innan jag drog hem, käkade lite. Ska jobba nu och sen får jag se om jag drar hem till honom ikväll.
Känner bara, vet inte om jag vill involvera mig för mycket, får inte bli för djupt lixom. Anti allt sånt just nu.. men jag vill typ bara äta upp honom, haha :P

Nej men ha en bra dag, Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0