20 februari - Otur

Hemkommen från en myskväll med honom. Började lite strulig. Dyker upp hemma hos honom vid 18, upptäcker att dörren inte går att få upp.. dont ask me whats was wrong.. men med möda och besvär så hamnade vi hemma hos hans syster medans vi väntade på låssmed och sen hade han problem med få upp dörren.
Men jag satt ju i bilen med värmen på och väntade medan dem strulade där ute, hihi.

Kl 20 va allt mer eller mindre färdig och jag sjönk ner i hans så underbara soffa med världens huvudvärk och va ganska låg, mens dödar mig alltid, tar all min energi. Så däckade rätt snabbt.

Sen imorse va jag hur pigg som helst men så klart började mensvärkarna, då blir jag alltid helt off och låg..skitjobbigt.
Men tog en jävla ipren till slut och sen va jag mitt vanliga jag igen, stirrig barnunge haha :)

Och ja hemma nu, ska smått börja fixa håret.. och sen hem till sis ikväll :) Party, hihi.. länge sen :)


sisters
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0