22 februari - Åter måndag

Måndag igen, tur jag börjar senare idag. Va ute i lördags och som vanligt kan jag aldrig sova när jag druckit, vaknade 7.20 söndagsmorgon och ja sen va det kört.
Hela kroppen kan skrika den vill sova men det går bara inte att somna.

Men lördagen började med att jag drog hem till sis Evelina och hade en bra kväll, fy va glad jag blev av att se Lobba och Andrew, träffar dem ju så sällan.. och speciellt Andrew som alltid har sina grejer att göra. So it was fun :)

Ja sen båten, med Lobba.. sis Nadine skickade sms dem va på Harrys så Lobba drog till etage och jag och Mr him drog till Harrys men sen bara ändrade jag mig och pallade inte..
Så vi åkte hem, blev en kort kväll ute.. kan varit hos honom något över 3 kanske sen vet jag inte när vi däckade :P
Men ja så blev ju det en tidig söndag, mys o soffan hela dagen, haha

Men sen kom jag hem vid 20 tiden och somnade kl 21 i soffan hihi.

Men uuuff det märks att man påverkas av alkohol, min hy har varit så fin och slätt med fin lyster..inte varit ute på länge ju.. tills nu.. fakked upp e den nu, finnar överallt, haha..
Funderar seriöst på sluta dricka, inte värt att förstöra sig så.. hehe..jaja :P

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0