24 februari - Att man genomgår det, hihi

Vaknade 7 imorse hos honom, väckte honom, mysa i soffan framför teven och te. Sen körde han mig hem, dax för jobb.

Och nu är jag hemma, tänkte hoppa in i duschen.. fixa mitt hår, haha inte duschat det sen lördags. Det är en sak, duschar mitt hår max 2 ggr i veckan endå, men nu hade jag ju vågat det i lördags som gör att jag inte kan borsta det så mitt hår är i en stor kaluffs nu, hihi.

Och jag vet inte vaaaaaaarför men när man, i alla fall jag, sover med någon bredvid sig blir håret i en ännu större oreda än jämför med när man sover själv, fattar inte det asså.

Ibland undrar jag va fan jag gör med detta jävla långa hår för. Fastnar överallt, tar evighet att tvätta och torka och är en jävla kamp imellanåt med borsta ut det. Helt sjukt att mitt hår sitter kvar på huvudet så som jag fått slita och dra för få ut tovorna :P
Det är bara ivägen oftast endå känns det som, får ha det uppsatt när man jobbar, uppsatt när man sover för annars blir det för jobbigt på morgonen.

Uppsatt när man myser för annars bara krånglar det in sig och jag fastnar eller klagar på han ligger på mitt hår så det dras. Han får det i ansiktet, munnen, och bara störar sig med honom. Och det finns ju faktiskt med ett ord som man brukar säga när man varit väldigt intima "knullruffs"
Och jag får en explosion av "knullruffs" sanna mina ord, hahah.

Uppsatt nu när det är vinter för det blir så statiskt (och jag hatar den känslan men vill inte spraya mitt hår en massa) och det är jobbigt dra av och på en massa ytterkläder om håret är i vägen endå.
Hahahah, men så är det detta.. det är så fint med långt hår, jag skulle inte känna mig som Vanessa utan mitt hår.

Jag går igenom allt skit bara för..det är fint :P Haha, thats it lixom :P Vad man kan genomlida för något bara för man tycker det är fint :P
Enda gången jag brukar släppa ner mitt hår är när jag går ut och festar, man pallar inte under vardagen :P

Jaja ska in i duschen nu och utkämpa ett krig :P

 
                                                                         






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0