27 februari - Lördagsmys

Nyss hemkommen från honom. Yyyj va jag är trött, han hämtade mig igår runt 23.30 efter han varit på jobb, sen hem till honom..till hans UNDERBARA soffa (min älskare) haha, just love it.
Så mös vi, vet inte ens när vi somnade, runt 03. Och vem vaknar 06 på morgonen PIGG och börjar snacka och störa sig?
Jag så klart.. alltid, muhaha. Sen gick vid upp vid 08.. hancok va på tv1000 och jag har aldrig sett den filmen så vi låg och glodde på den.
Ja sen har dagen bara gått, han körde hem mig för en stund sen för han skulle till jobb.

Ska jag snart in i duschen, skölja av mig och sen ikväll iväg till stan, träffa min babygirl Mia, ska på bio se Shutter Island. Dreggla lite till min sexy boy ;) (In my dreams haha).

Cya :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0