28 februari

Då blev det bio med Mia igår, Shutter Island. Varför ska vi alltid skratta så mycket tillsammans.. tramsiga :P
Men trodde filmen skulle vara lite mer.. innehåll typ. Men ja, värt och se en gång iaf..
Och sen hittade jag föresten ett översnygg nagellack, eller Mia hittade, när vi yrade lite runt i stan innan filmen. 
Ska bli kul och fixa naglarna och testa det :) Wee, skitkul hehe.. fast nu har jag brytit 3 naglar, vilket jävla crap!!
Mina naglar jag är så stolt över för alla tror alltid det är påbyggda, men not ;) Men nu är dem ju endå fakkade
:( Haha 

Sen blev det favorit i repris, han kom och hämtade mig igen åter vid 23.30 efter han slutat jobb. Men denna gång lät jag honom sova på morgonen :P Jag vaknade till ex antal gånger men rörde inte ens vid honom för vet hur lätt han vaknar.
Men sen skickar så klart Mia sms och förstörde det, haha:) Fick sömn till halv 11 iaf. 
Men gick tiden sjukt fort kändes det som, drog vid 13 tiden för han skulle jobba. Kändes inte som vi hann umgås, van va uppe runt 7.. kanske därför :P  

Och nu är jag hemma, duschat.. skrubbat rent mitt hår typ :P Nu blir det väl mys i soffan (ovanligt.. not) :P

Sjukt, trots vi träffats mycket på kort tid så känns det inte som nog, vill bara mer.. och mer.. brukar aldrig känna så, hehe.

Jaja.. :) Sööööööndag, hehe
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0