6 februari - minishopping

Handlade två koftor på H&M sen beställde jag tre likadana från nätet, för dem färgerna finns inte i butiken, haha men överfina och sköna. Hittar aldrig koftor jag gillar och som är sköna.. så får passa på.

Sen hittade jag en bh i min storlek 75d, brukar inte finnas i vanliga affärer.. och som är fina. Men denna va jättefin, fin rosa. Och sen skitfina trosor, som inte hör till men som endå va fina till :)
Dem som hörde till va oxkså fina men översmal kant, gillar inte det för då är det lätt dem trycks in i "fettet" haha.

Och eftersom jag inte kan gå ut ser jag detta som en liten tröst :) hihi


Köpt den i svart och mörk lavendel. Och beställt den i denna lila, blå och ljusgrön.. haha.. bara 199kr för den så :)



Sen BHn och trosorna och jag älskar svart med rosa.. nice :) BHn för bara 129kr och trosorna 49kr.

Kommentarer
Postat av: martin andersson

mmm sexiga Grrr skulle man kunna få se det på dig någon gång! Puss puss

2010-02-06 @ 17:54:49
Postat av: Mia

fin fiiint!! :D nej tyvärr martin de får du inte :b shes my bitch! hahaha bara jag som får se ;b

2010-02-06 @ 23:25:02
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0