8 februari - Whats wrong?

Hemma efter jobbat. Fattar inte vad som är fel idag med mig (och inte allt jag redan vet kära lillebror Leoooo).
När jag vaknade imorse och reste mig upp snurrade allt ordentligt, tänkte jag reste väl mig för fort men det gav inte med sig och jag kunde inte ens gå, mamma fick hålla i mig.

Sen släppte det en hel del men väldigt snurrig endå, hållt i sig hela dagen och så fort jag gör för många saker på samma gång eller stressar snurrar det till ordentligt så jag knappt kan stå.
Sjuuukt jobbigt när man jobbar med barn asså.. för man kan ju inte be dem vänta eller så, om någon börjar bråka kan man inte säga "kan ni ta det om 5 minuter, jag kan inte lösa det nu  för mitt huvud är kaos" Hahah..

Men hemma vid 15 och skulle träffa han vid 16 men flyttade det till 17 för jag klarar verkligen inte av att snabba mig med något utan tuppa av.. ooh.. whats wrong with me?
För jag är så som person med, jag har svårt för sakta ner mitt tempo om det inte är så att jag känner mig väldigt dålig. Nu mår jag hur bra som helst, inte sjuk eller så.. det bara snurrar en massa, känns som fötterna inte står på marken.. men jag mår bra, min energi finns.
Så då kan jag inte bara lägga mig ner och ligga.. palla..därför jag endå träffar honom, borde kanske egentligen va hemma och vila men.. boring.

Jaja.. får väl se imorgon, ska väl slänga på mig lite smink nu så jag ser lite fräsch ut och inte som en häxa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0