En kärlek jag har

Va tvungen och köpa en parfym till, trots jag inte behöver.. har redan ett sortiment på 15 parfymer, har inte plats.. haha. Köpte Victoria Beckham - Signature, med bodylotion för någon vecka sen... skitgod :)
Men min syrra hade köpt Escada - Incredible me som jag med gillade så jag hookade mig den med. 
Nu e det bara Viktor Rolf - Flowerbomb, som är heeelt underbar som jag med vill ha. När lönen kommer så :)

Och Dolce & Gabbana - Blue light är med en parfym som jag länge tänkt på, men vad ska jag göra av alla dessa parfymer, jag ÄLSKAR parfymer, älskar ha massa olika att välja mellan så jag har inte dåligt samvete för jag lägger ut pengar på det.. dem används så :P
Och jag handlar på nätet så man lyckas spara en del pengar, hehe..

Nu går jag och luktar på mig själv :) Mmmm.




                                                     It's amazing how you can speak right to my heart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0