17 februari - Screw thoose morons

Oooh dessa försäljare ibland. Och Jack and Jones brukar ofta ha just såna typer som jag vill strypa. Kanske deras koncept att ha sådana typer men jag får spel. Hänt ofta när jag kommit in i en affärer ch dem hoppar på en och sen inte lämnar en ifred utan bara slänger massa kläder över en.

Gick in där idag för kolla på en tröja och direkt började han dra fram annan tröja och en tshirt som han på pekar bara kostar 100 kr men som jag inte ville ha och då säger han "den kostar ju bara 100kr" nedlåtande.. som jag är snål som inte köper den för den kostar ju bara 100 kr.. men jag VILL JU INTE HA DEN, skiter i vad den kostar.. man känner lite så "är du dum i huvudet människa" 
Till slut säger jag bara till honom han är skitjobbig och jag föredrar om han backar undan och behöver jag hjälp säger jag till.
Och han "är jag jobbig, nej jag är bara 100% servicinriktad" haha, jag svarar "nej just nu är du 100% störighetsinriktad"
Lixom leeeeeave me alone, argumentera inte emot mig och varför jag inte vill ha hjälp, pucko!!

Och sen borde vissa försäljare lära sig skillnaden mellan servicinriktad och försäljninginriktad. Han va bara försäjlningsinriktad, hade han haft minsta gnutta servicinrikting hade han lyssnat på mig vad JAG vill ha.. och inte bara brytt sig om vad han vill sälja.

Nej fy fan, bort med såna typer och jag är inte oförsiktig med säga ifrån för dem är fan jobbiga och någon borde upplysa dem om det, haha..



Ska mysa lite med mig själv och en ny bok jag köpt, sen fixa mig och vid 19 kommer han :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Men shiiiiiiiiit så störigt, hade fått feta spel asså. Han gör ju bara så att du inte vill gå dit mer.. knäppis. puss

2010-02-17 @ 19:38:13
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hej tjejen!

Det var roligt att jobba med dig igår :)

Blev det jobb på Lilleskutt? Eller fick du vara på någon annan avdelning?



Kram Jessica.

2010-02-18 @ 12:27:11
URL: http://sarakechi.blogg.se/
Postat av: sofie

hahaha så rolig du är vanessa. så kul att du sa så till honom. har aldrig upplevt de försäljarna, hatar faktiskt när de är för på i en affär. bra att de är hjälpsamma, men inte försälningsinriktade som du säger! U goo :) /Sofie

2010-02-21 @ 18:46:27
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0