12 februari - Äntligen :)

Det är fan att när man är ledig så vaknar man 5 på morgonen helt pigg. Låg till kl 7 och försökte somna om, sen gav jag upp.. är jag pigg så är jag pigg.
Så vandrade upp, tänkte jag kunde ta och göra en smothie, som jag älskar att göra hihi.

Med banan, jordgubbar,blåbär, hallon, papaya, mango, naturell yogurth, helst nypressad jucie från apelsiner men vi hade inga så fick ta vanlig jucie och så några isbitar och sen lite havregryn.. så har man en nyttig men gooood smothie :)


Iväg sen runt 10, fixa det sista sen, förhoppnignsvis är detta över.. det är det fan :) Och yeaaah idag ska jag va med honom, haha brukar aldrig längta så här mycket.. men meeen.. misstolka inte, jag gillar va singel.. ska inte binda mig.. hör du det Miiiiia :)


Fy fan, detta blir min andra festfria helg.. Im so goooood :) Men denna helg känns lugnare, haha förra helgen fan böla jag nästan, kroppen skakade.. haha nej, men fick sjuk ångest när andra gick ut, men sis tröstade mig med det va en tråkig helg att va ute på så..som hade sina anledning om varför väl. Men jaja..


OOOOH Yes, glömde nästan.. Grattis Yvette, tha babysis in the family, på födelsedagen! :) 19 year.. woho.. old :)


Yngsta systern av oss :) Yvette


Särsyster Nadine & jag


Älskar fula mig, hähä


Mina älskade systrar & jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0