14 februari - Just perfect

Oooh, jag är riktigt trött! I fredags kom ju han och hämtade mig vid 7 tiden, sen hem till honom och vi har mer eller mindre spenderat hela helgen i soffan, haha. Sjukt.. men så fruktansvärt mysigt, gillar han verkligen :P

Saknar honom nu, vill tillbaks men skönt va hemma med, ha mina egna saker och kunnat byta kläder. Hade ju inte planerat va där heela helgen så hade ju inte allt en tjej behöver :P hade ett par underkläder att byta till och så parfym med mig så klart, thats it.. haha.. och ja en borste.. alltid viktigt för mitt hår lyckas trassa sig så det ser ut som det pågått krig i mitt hår.
Men ibland undrar man om det kan finnas någon så perfekt. Thats a bit scary..

Ja sen körde han mig hem idag och nu är det soffan här som gäller. Hur kan man bli så trött och sliten av att göra inget? Haha :P


Trams detta alla hjärtans dag.. det behövs ingen dag för visa.. och alla hjärtans dag, gulligt men så övereklamerat att det blir opersonligt.
Fakk alla hjärtans dag :) Säger jag bara för jag är skitkass på sådana dagar.. jag funkar bättre på köra spontant, om man oplanerat en dag hittar något så man bara tänker "ooh det är såå hon/han" och man bara måste köpa det.
Men planera köpa eller göra något för visa uppskattning.. I suck at it :P Måste komma oplanerat hos mig för det ska funka, hähä.
Nej så jag firar inte alla hjärtans dag.. tar det som det kommer :P


Nej fan dör nu, duktigt trött..



Hahah OMG, hittade en gammal bild på mig, uff kolla den kjolen jag blev påtvingad. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0