18 februari - Yeaah denna snöö

Fan mår illa, blää.

Uff nu har snön börjat igen, så sitter och lyssnar på "gamla" sköna låtar och tänker på min och Nadines tid i turkiet, varje dag på stranden, vila senare på eftermiddagen för sen fixa sig senare och gå ut och äta gott och massa goda drinkar för sen dra ut. och sheeejka galet.

När vi sprang in på en klubb och dem som bara va där satt ner och vi bara öste på hela dansgolvet fick en shot, dansa på mer som galningar och sen bara sprang ut.
Hur folket där bara satt chockade typ och glodde och hur allas blickar och huvd följde efter oss när vi sprang ut, hahah, det va galet. Toalt oförberedd på två galningar som bara sprang in, härjade och sen sprang ut igen :)
 

Havanna Club, första natten Robert såg vi va tillbaks, hur han ringde Max "they are back" haha och han tydligen hade sprungit allt han orkade till klubben.. haha. Som Robert sa i efterhand, att dem mindes oss, att dem reagerade så som dem gjorde när dem såg oss.Krullar av turister ju, okej om VI minns dem, men dem oss.. vi lämnar avtryck vart vi än befinner oss :P


Vilka dagar hon och jag hade, galenheter dygnet runt..och verkligen dygnet runt.. Hon en kväll när jag sov låg och spydde av matförgiftning, jag vaknar av att hon dunsar i golvet för hon svimmar typ.
Sen låg hon ute på soffan och jag la mig i den andra för kolla så hon inte slutade andas, men så somnade jag själv, haha.

Sen några dagar senare efter lite mer galenheter slutade jag upp, en som va rolig kväll, på sjukhuset. Hur jag vaknade på morgonen och försökte sticka därifrån, haha men jag va fastspänd, försökte knyta upp och dra mig igenom banden (envisa vanessa). Va skulle jag gjort om jag kommit loss? Rymma? Haha förvånar inte mig om jag fått för mig det, allt kan jag för mig.. haha
Men kom ju ingen vart så men sen när dem knöt upp mig så försökte jag envist gå därifrån "Im just fine, perfect" reser mig och svimmar.. några timmar senare kom sis "its okej now", skulle med henne. Haha slutade på samma vis, åkte ner för hissen och gick ut på golvet och höll på svimma igen. Insåg att det går inte.
Men låg över en natt till och sen det första jag gjorde när jag kom därifrån på morgonen va att gå till stranden.

Ja fy fan va det hände saker på dem två veckorna. Sitter och tänker på det nu, känner känslan jag hade när jag va där. Man mår på ett annat vis när man är utomlands, man är samma person men endå inte. Saknar känslan, vill ha den nu, befinna mig i sol och värme med massa galenheter, då trivs jag som bäst :P



Uff blev långt men, jaja.. jag ville bara skriva av mig :P Palla läsa det :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0