Män och sex, yeah

Hittade endå lite i stan, två helt underbara tjocktröjor, ett par örhänge och så jeansleggings. Sen bara hemma och myst, behöver inte mysa med någon när jag har mina tjocktröjor, fy jävlar va dem är gosiga :)

Haha nej men tar det lugnt nu, haha stod och gjorde mjölk te med ingefära när mina småbrossor kommer och börjar prata, men jag vet inte.. det enda leder till det andra och rent plötsligt pratar vi om sex. Haha.
"Hur många har du haft sex med Vanessa" och min andra bror direkt "du kan inte fråga din syster det" hahah. Dem är roliga.

Men Glenn är bra med "okej att ha sex.. men liksom skönt i 20min och ja sen vad? Vad det allt.. då kan jag va utan" "Jag kände mig helt tom efteråt, fanns ju inga känslor" haha naaew.. sa det är precis så det brukar funka för tjejer. Därför tjejer oftast inte har sex på samma sätt som killar.
Killar skiter i att det inte finns något efter sex, för dem är det oftast en lättnad, gå vidare, ta en ny.
Tjejer behöver ha en mening i det, bara ha det och sen tack o hej.. lockar oftast inte en tjej. Undantag finns :P

Men jag tycker bara det va så härligt att min bror tänker så. Därför jag vet, gällande alla mina brödrar, att dem tjejer som får dem kommer va lyckliga.
Det är min brödrar som får mig att känna att det finns hopp för killar.. för dem kan inte va dem enda killarna som är så bra uppfostrade och som har ett sunt och vettigt hjärta.

Jo det finns, för jag har ju själv till och med träffat en :) Och ska hem till honom inatt, han slutar jobb vid 23 sen kommer han och hämtar mig.. vill ju va med honom, hihi..

Have a great night :)


Måste bara tillägga.. visste ni den första personen som dog i en trafikolycka var en brittisk tvåbarnsmor, 1896, påkörd av en bil som åkte i 12 kilometer i timmen. I förhören efteråt sades det att ”Detta får aldrig hända igen”.

Ja tänk om dem kunde sett hur det ser ut idag med alla dödsfall och olyckor.. kändes sorligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0