5 februari - Åter helg men inget festande

Fredag och helg. Har lovat mig själv att denna och nästa så INGET festande för festande är ju = alkohol, i alla fall för mig. Och måste avstå, har blivit alldeles för mycket på sistonde. Så pass bryr jag mig om min hälsa och utseende. :P

Plus så kan jag inte iheller endå gå ut denna helg, "får inte".. kanske tur för direkt när Mia sa hon skulle ut så sattes mina festknappar igång och så bara blev det "men ooh nej kan inte :( "
Kanske tur hade aldrig kunnat stå emot annars, enbart löftet till mig själv hade inte fått mig stanna hemma, haha.
Men nu måste jag så :P
Så håller på att tvätta och va och handlade chocklad med, så rädd va jag om hälsan, yeaah ;) 


Oooh varför tänker jag så mycket på honom. Mina tankar driver mig till vansinne. 
Faaaaaaaaaaaakk it wasent meant to be like this!! 
Hatar känslor, hatar bli svag för någon för det innebär han har makten till kunna såra mig.. glöm det, pallar inte!
En del av mig vill till honom en annan vill bara fly och aldrig mer träffa honom.
  











Vill festa :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0