1 januari - fest i stora lass

Summering av gårdagens kväll, som va sjukt ball.. haha på sitt knasiga vis :P

Först hem till Evelina med Elin, mat, skratt och fototagning..yeaah. Sen kom Janic över och drog med oss till festen hon va på med trevligt folk, men strax därpå drog jag, Elin och Evelina till båten.
Men där va inte så roligt folk som det brukar vara så vi drog och stötte på Liridon med hans vän, så hängde med till etage.
Och sen där inne efter ett tag ville Elin och Evelina dra så jag sa till dem det va okej, jag klarar mig själv..hittar alltid någon man känner att hooka med.. och nog allt gjorde jag det, haha.
Sen vem stötter jag inte på inne på toa om inte Vivi.. yeeeah, så Nadine och Vivi va jag med sen.. lite halvt som halvt.. haha.. jag yrar alltid i min egen värld :P
Gör min egna grejer :)
Sen blev det natt borta och kom hmn nu för typ någon timma sen

Måste bara säga att i onsdags köpte jag ett par nördiga glasögon som jag gick runt med hela dagen i stan.. ooch klaaaaart tog jag med dem igår, hahah.. va bara tvungen :)

Bilder under kvällen lär väl komma senare...

Uff trött nu, knappt sovit.. like always när jag varit ute och härjat.. haha.. lär stordäcka om några timmar :P Maaaybe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0