10 januari - Alltid på g

Åter igen söndag, fy vad helgen gick fort.. haha. Full fart, i alla fall igår :) Utgång och som vanligt alltid lika galet och jag lika yr och snurrar överallt.. alone.. haha. Orkar inte ha koll på vännerna all the time, man hittar ju varann endå igen och om inte så klarar man sig endå.
Man stötter ju alltid på folk man känner så.. thats why I always take off och far runt :P

Började med förfest hos Vivi sen Båten där en massa skoj skedde och sen vidare till Etage.. dock försvann dem andra över till Breeze men jag stannade kvar på Etage och körde mitt race.
Stötte på en massa man vill stötta på och några man skulle kunna klara sig utan, haha men men :)

What else to say, kom hem runt 13 tiden idag och in i duschen sen mötte jag upp Nadine och Vivi på T-bone.
Va det första jag tänkte på när jag vaknade imorse "måste äta på T-bone" RIKTIG pulig mat :)

Nu sitter jag här och myser under min uuunderbara filt :)


Vivi, Natalie och jag på förfest hos Vivi


Ville förstöra bilden för Vivi :P


Alltid roligt med syrran :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

fan vilken snygg outfit.

2010-01-14 @ 18:07:30
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0