14 januari - Makalösa människa

Måste bara berätta, träffade Mia och Maria igår efter jobb, stack till stan, käkade mcdonalds. Haha fan vilken onyttig daaag, hade börjat dagen med chips och mer chips efter jobb sen TRE cheesebrugare och läsk och läsk är det väärsta för kroppen asså, så dricker egentligen inte det (bara om det innehåller vodka hihi).
Sen därefter en stor chailatte (think Im addicted).

Men va inte det jag skulle berätta om, det roliga va för jag fick lite ångest efter dagens matvanor (speciellt så hade jag ju dagen innan tryckt två semlor också haha) så efter sagt goodbye till Mia på centralen tog jag en liten promenad ner till värnhem där jag väntade på bussen.

OMG, en kille jag brukar stötta på för han åker samma buss som mig och bor någonstans i samma område med. Ja, han dyker ju upp och får syn på mig, han har jagat mig.. BOKSTAVLIGEN.. hahah, kom springandes efter mig en gång bara för få mitt nummer.
Men va gör han när där finns två bänkar i busskuren, sätter sig TÄTT intill mig, vi nuddar vid varann och jag bara "jaahaaapp, try to move slooowlyy at the side" hahah...

Och när bussen kommer ser han till att jag går på först och guess what bara var han sätter sig trots det finns andra hellediga sätten, next to me.. och då håller jag fan på dö av garv, vänder mig mot fönsterrutan, vill inte han ska se att jag inte kan hålla mig för skratt. Försöker ringa Mia för få utlopp för mitt skrattanfall som är på väg och sen snackar jag med henne hela vägen hem för han inte ska försöka starta en konversation.

Och han går ju av på samma ställe och går samma väg hem..fine that men han går nästintill bredvid mig.. who does that när man inte känner människan?
Hahah, den människan asså..alltid när jag stötter på honom så är det alltid något, haha. Det sjuka är att jag har hört han har tjej, stackars tjej i så fall =/

Jaja in i duschen nu...och försöka ha en bättre matdag idag =) Goooood luuuck tss

Kommentarer
Postat av: julia/floow

Tack!!<3

2010-01-14 @ 10:59:54
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg tävling nu ;)

2010-01-14 @ 11:47:26
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0