15 januari - Du är fin, du är äcklig

Uff jag hatar när man får sån här jävla ångest och jag har inte rätt till det iheller känner jag.
Jag har ångest för jag börjat äta så mycket skit och slutat röra på mig som jag brukar. Livrädd för gå upp i vikt och allra mest rädd för inte hålla formen.. men det är medvetna val jag gör så jag har inte rätt till sitta och få ångest.
"Ät inte skiten då, rör på dig då. Det är du som väljer själv så klaga inte." För jag är jättemycket så, det man kan styra över ska man inte whina över sen (böla för er som inte hajjat:P ).


Hatar när man tittar i spegeln och allt känns fel, gaaah.. vad är det fär fel på miiig som inte slutar äta då, så känner jag. Fakk crap shit.. fhdsfhnskdskdfk.. haha.
Totalt körd i huvudet känner man sig ibland..
Man har en vettig sida som endå tycker man ska se sig lyckligt lottat, saker hade kunnat vara värre, inga sjukdomar, inga handikapp, absolut inte "fulaste" människan på jorden.
Men sen en annan som bara..aldrig är nöjd, som kritiserar jämnt, som inte låter en känna sig nöjd för saker hade kunnat vara bättre. (Den sidan brukar ha en tendsens till påverka mest)... Most girls knows what Im talking about..




Om det är något du inte gillar - ändra på det!
Om du inte kan ändra på det - ändra din attityd!

Maya Angelou



Kommentarer
Postat av: Anonym

manligt kök:P

2010-02-01 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0