2 januari - Vad är det som händer?

Just nu känns allt bara så jävla tungt och att jag körde bilen in i en stople och hade sönder kofångaren gjorde inte saken bättre.. uff vill inte veta priset det kommer gå på. :(
Och två gånger idag har jag bara gått ifrån bilen med nycklarna kvar i bilen, höll på köra in i en öppnad bildörr, såg inte där stod en man med bildörren öppen.

Det känns som jag inte kan tänka klart just nu. Det känns som jag vill gråta men jag kan inte..för jag vet inte vad det är som gör ont, bara att någonstans inom mig värker det som fan.


Jag har hört det förr och precis som förr betyder det samma sak och precis som förr känns det likadant... jag orkar inte mer. Jag orkar inte dig... Jag vill ha annat i mitt liv, få betyda något mer än så.
 

                     

Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag finns här om de är ngt Vanessa. <3

2010-01-02 @ 19:24:50
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Men Vanessa då, vad står på?:( vad är de som har hänt?

2010-01-03 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0