20 januari -

2 saker jag inte pallar med just nu: Ångest and guys.

Så idag så kom jag ju på att vi har vår träningscykel här hemma. Och nu i denna kylan är jag för lat för palla va ute och gå.. iaf om man måste göra det ensam, blää.

Så nu hoppar jag på cykeln, är ju lite halvtråkigt men äääff.. nu får det vara nog med denna skiten asså.
Så innan jobb cyklade jag 35 min på ganska tuff nivå och sen när jag kom hem från jobb 40min..får lägga på mer tid men vill inte döda mig, haha. Min bror bara "Gud har du suttit där hela daaaaagen"
Hahah, nej har varit och jobbat därimellan fårskalle. :)


Och killar.. finns inget att säga, just leave me alone. Och det är det som är det sjuka, ju mer man inte vill och är ointresserad ju fler killar ska va på en, fattar inte. Hahahahah
Status: Otillänglig!!


Family guy snart, yeaaaaah :) Cya!


When I´m good I´m really good. When I´m bad I´m better. Love it ;)



Gammal men ska bli så igen.. muhahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0