24 januari - Helvild helg

Idag mår man som man mår men fyyyy fan vilken ball helg jag haft. :)
Fredags först hos Maria med tjejerna, alltid så kul med er trots vi sällan alla är samlade nuförtiden.
Och sen så klart båten med sjukt mycket dans och tokigheter för att sen som vanligt hamna på etage, jag, Maria och Evelina.. och ja kvällen slutade väl bra.. haha somnade 10 för sen vakna halv 1, 2½ timmas sömn och så skulle jag på det igen på kvällen, haha.

Försökte få mer sömn men jag kan aldrig somna på dagen, tycker det är så sjukt tråkigt att jag hellre gör annat trots jag va galet trött.
Men jag klarade kvällen utmärkt, full öööös. Så sjukt roligt och liiika mycket dans som fredagen :)

Och ja som sagt va..idag är en annan dag, men jag mår endå hyffsat för varit igång så mycket och all redbullvodka som hamnat i min lilla kropp hahah och så lite sömn, men men kanske kommer en nock sen och slår ut mig ;)

Och bilder kommer nog, inte jag som har hand om kamerorna.. så we will see när bilder dyker upp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0