27 januari - Just sleeeep

Klockan är typ 10 och jag har precis vaknat, jisses har sovit från 21 igår.. äkta trött alltså!
Helgen va ju full av galenheter och lite sömn men söndags natt kunde jag inte sova ut för jag skulle upp helt tidigt på måndagen och va igång hela dagen..somnade måndagsnatt i Eslöv, haha.
Och sömn med någon annan är inte lika bra.. och vi sov knappt, sen när jag däckade i soffan ja.

Sen körde han mig så jag va hemma 11 igår och så stack jag och jobbade. Och kvällen slutade med att jag hamnade i slagsmål med min syster vid middagsbordet..
Hennes kommentar sårade mig jävligt mycket så jag slängde mitt vatten över henne och ja sen..rullade det utför. Sen va jag helt död, själsmässigt, somnade med tårar typ.

Så nu har jag sovit 13 timmar och mer utvilad, tog och betalade mina räkningar nu direkt när lönen kommit in. Fattig mer eller mindre igen, haha.

Ska väl upp och äta frukost nu, Cya!


 Just nu lyssnar jag helt mycket på Lil boosie, skönt med musik som gör att man inte tänker


Äkta skön att festa till, Mia hittade låten. Love it, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0