29 januari - Tjejstuff

På G hela fredagen med en massa småfix hit och dit och jobb. Men nu är jag hemma i soffan, nice :) Och så ska jag snart fixa mina naglar, tänkte fransk maniky fast svartglitter istället för vitt. :)
Men mitt lillfingert får se fakked ut, en vis person råka knäcka hela nageln bakåt så den bröts på mitten, så ser för jävligt ut och gör oooont!!
Hahah, skulle ta av mitt gamla nagellack, skulle inte gjort det på den skadade nageln.. gaaah..aceton på köttsår.. fy det är inte att leka med :P
För sen imorgon ska jag till skitungen Mia, tjejmiddag hos henne och sen ut i Hbg, never been out there så får väl se hur det är :)
Men åter samma problem, vaaaad ska jag ha på mig.. och trött på leggings, har det hela tiden nu för det är så kallt. Men vill fan ha klänning.. nooh.


Jag hoppas på bra svar, pallar inte.. verkligen inte! :(







Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen?

2010-02-03 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0