4 januari - Var är dessa sexiga män? ;)

Uppe halv 9 för köra syrrans kompis till centralen. Sen måste jag åka och fixa mitt jävla kreditkort som blivit avmagnitiserat SUUCK. (och hur stavas det avmagnitiserat? Jag ser det är felstavat men får inte till det rätt och jag hatar när jag ser det är fel men inte får till det) Sen ska jag köpa ny mobil, hihi :)


Såg Departed igår, inte sett innan men många bra skådespelare; Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson bland annat.
Men slutet alltså, filmen va bra hela vägen igenom, spännande och så kommer det slutet, blev skitarg.. haha.. förstörde hela filmen.
Nog för jag är så kåt på DiCaprio, uff fy fan så sexig alltså och att han alltid har så sexiga roller och är en fruktansvärt bra skådespelare hjälper inte mig, haha :) 

Ofta spelar han bad guy som endå har ett gott hjärta och en liten klick av sårbarhet men manlig och heeeet. (som i Blood Diamond, uff vilken sexig roll) Och han gör dem rollerna så jääävla bra asså, han har någon sexig glöd haha.
Så jag vill ha en kille och dessa filmroller hjälper inte mig, hänger bara upp mig på att en kille ska vara så. Det är det jag vill ha, det är det jag skaaa ha! 
Underligt jag inte hittar någon :P
But I dont give up ;)

                        

 
   
       
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0