5 januari

Så då har jag köpt en ny mobil, egentligen inte money till det och min andra mobil funka ju så.. men jag har haft den länge endå, herregud min mamma köper ny mobil oftare än mig. Detta är endå bara.. nog min femte mobil, jisses och mina småbrödrar har haft fler mobiler än mig och dem är bara 15-17 bast typ :P

Men jag förälskar mig alltid i min mobiler och sen vill man inte släppa dem, känns som man sviker dem.. och det är så skönt när man kan sin mobil innan och utan till och med i sömnen lixom :P

Och så ska jag få nytt bankkort för mitt andra fakkade sig.. så nu kommer jag inte åt mina pengar på ett par dagar.. (kanske bra det haha)
Men shit så handikappad man känner sig utan det och pengar. Allt man gör involverar pengar. Känns helt jobbigt, man ska göra något sen "faakk kommer inte åt the money" 
Men det nya ska komma inom några dagar så förhoppningsvis innan helgen, hehe :)  

Nej, men då får man se vad som händer idag då, sis ville hitta på något men what to do? Lite trötta på yra i stan.
Men jaja cya hoes :P

Lite bilder från nyår
Hittade ett par nördiga glasögon inne på Bianco som jag va tvungen att köpa.
Och sen sprang jag runt med dem en hel dag i stan, haha. Och hade med dem
på nyår ;P 
Här är jag med my sis :)






Kändes som jag va den enda människan på nyår som tagit på mig fääärg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0