Gör det ont, försök se det på annat sätt

Hände en sak innan som gjorde att jag blev ganska ledsen men det va faktiskt Bergs mening som fick mig att se allt från en annan sida.
"Det va bara en dålig ursäkt, jag hade bara tyckt det va bra typ om mina polare raggat på dig och du avvisat dem och typ jag fick dig". 

Det har han så rätt i, hade han varit intresserad hade han tänkt så och inte stört sig på att dem gjort det. Så det va bara en dålig ursäkt för att fortsätta med det han vill.
Vilket är okej för mig, vi är alla på olika nivåer men man behöver inte dra till dåliga ursäkter.


Hatar när jag blir ledsen över saker men tack Berg, nu börjar det rinna av mig faktiskt när man får se det på det sättet, thanks :)


Kommentarer
Postat av: julia/floow

Fin blogg ;)!

2010-01-13 @ 20:21:18
URL: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0