21 Januari - My love

Jaja fredag imorgon, ska hem till Maria, tillsammans med tjejerna, för sen åker hon iväg. Min kärring, vem ska jag nu mobba.. hahah.
Får se om jag går ut sen, ja när alkoholen sätter igång finns inga nej kvar i Vanessa såå ;) hahah


Det är 1 år sen idag du försvann från oss. Jag minns dagen som igår, men det är inte den dagen som är den viktiga..det är alla andra dagar innan, alla veckor, alla månader, alla år du gav oss.
Din sametslena öron, din glada sätt, ditt sätt att komma till en och trycka på en med ditt huvud, hur du alltid skulle ligga under täcket tätt intill en (vissa gånger helt blöt efter varit ute i regnet).

När vi förlorade dig trodde jag tomheten aldrig skulle försvinna, jag trodde att tårarna alltid skulle göra ont. Men du är vår flicka, vår ängel.
Jag är så oehört tacksam för allt du givit oss, det är så mycket och så starkt att det finns kvar än idag.
Du va med inprincip hela mitt uppväxt, du kan inte försvinna, du finns med i så många minnen jag har som både barn och vuxen.
Varje minne får mig att må bra, varje minne får mig att le, varje minne får mig att känna kärlek.
Alla upplevelser, alla stunder och minnen överväger den dagen då jag trodde mitt hjärta skulle brista.
Du var helt klart värt det
.. Love u pricki dog :)


Enda bilden som funkade få upp för bloggen är fakked!


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Idaaa :( Lider med dig vanessa.. Fasar verkligen för den dagen. Vill inte den ska komma, mina ögon fylls när jag bara ens tänker på de. Fyfan! <3

2010-01-21 @ 22:41:33
Postat av: Sofie

vad fint inlägg!! blev helt rörd. jättefint!

2010-01-23 @ 11:56:22
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0