1 juli - Djupa andetag

Kaos, kaos! Tur jag har Patrick jag kan sova hos under tiden. Min kropp, själ och huvud är helt slutkört.. vem kunde anna att flytta va så jooobbigt.
Jag är en person som måste ha ytlig ordnad (som städat, rent, snyggt och att saker står på sina rätta platser.) annars drabbas jag av en inre kaos och får ingen sinnesro.

Så skönt jag kan vara hos honom medans kaoset pågår i lägenheten :P Och se sex and the city, serien man aldrig kan tröttna på.. hihi.
Och sen krypa ner till Patrick i sängen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag va likadan när jag flyttade in i min lägenhet.. hade packa-upp-mani!! varje ledig stund packade jag upp, blev helt stressad av alla kartonger. störd man e :p

2010-07-02 @ 12:07:17
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0