14 juli

Ska hem idag, inom ikea köpa några saker sen hem och fixa lite. Jag vet inte iheller huuuur många 100 galjar jag köpt, shiiisse har jag så mycket klänningar lixom, fattar inte.. haha.
Och sen kanske träffa Mia imorgon.. va för länge sen :( hehe.

Ja har inte hänt något annat kul. Kan nämna att min brors flicka är övesööt (vilken bebis är inte det hihi) och jag hoppades så på att han inte skulle få för sig ge henne någon weird namn, som han älskar ge sina djur. 
Men dem har bestämt sig för Mila.. och det tycker jag faktiskt är häftigt och fint :)




Jag vaknar upp och du ligger brevid mig och sover. Jag ser på dig och.. det gör så ont inom mig, en känslosam smärta som är så stark att den gör fysiskt ont.

Har ni någon gång känt så? Jag har aldrig upplevt det förr. Jag har känt många gånger förr jag tycker om en kille men jag har aldrig varit så översvämmad av känslor att dem börjar göra ont...fram tills den gången.
Konstig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0