16 juli

Beslöt oss, jag och Patrick, för gå en runda. På vägen tillbaks passerade vi en hage där jag vet att det ibland finns getter och får men blev besviken över att där inte var några ute.
Men så såg Patrick dem stå undangömda för det höga gräset så jag blev glad och istället för följa stigen fram tvärsade jag bara gräsplätten för komma fram snabbare (glad som ett barn i en godisaffär när det gäller djur) så hör jag bara Patrick ropa att det är en massa brännässlor så jag tvärnitar och ja mycket riktigt runt om hela mig är det fullt. 
Crap! Hahah, men min riddare kom till undsättning och kastade upp mig på ryggen så jag kom fram till mina getter som jag så gärna ville klappa :))


Nu har han grillat färdigt så ska käka. Fule jävel sa jag blivit bekväm medh an gör en massa men så såg för en stund sen han inte plockat in sin disk så frågade jag varför han inte tar in efter sig längre.
Så svarade han "ja men blivit van du gör det så" hahah.. fakk u lixom som påstår jag blivit van när han själv blivit det med vissa grejor.
Men så det ska vara väl, ge o ta för varann ;)

Time for food och ikväll våfflor med glass och jordgubbssylt :)) 

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaww, så romantiskt hihi :) sån film hahah

din jävla bortskämda råtta. Fuck u! hahaha

2010-07-16 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0