17 juli

Hemma hos mamma och pappa nu på morgonen. Patrick körde hem mig igår vid 22 tiden för han skulle endå jobba natt och jag ska kanske ut med Eve och Elin idag.
Så lika bra åka hem. Men redan nu på morgonen så promenerade jag hem till föräldrarna.

Jag har alltid sett mig som en ensamvarg, trivs ensam.. men upptäckt på sistonde jag kanske endå inte är det så mycket endå. Sen jag flyttat har jag nästan inte alls varit hemma, antingen hos pojkvännen eller hos mamma och pappa.
För jag får spel av tystheten som råder över lägenheten. Och att ha tven eller musik på är inte samma sak som levande människor runt sig.

Jag kan nog vara ensam men jag vill ha folk runt mig, vill höra diskutioner, skratt, kaos, liv. Det jag växt upp med, alltid haft runt mig med en familj på 10 och massa djur lixom.

Jag behöver inte va involverad i ett samtal eller så, jag kan sitta och sköta mig själv men jag vill känna andra runt mig.. förstår ni?

Nej, så jag tar och spenderar tid här ett tag sen tillbaks hem och se med sis och i så fall så ska vi vara hos henne först (så skönt att vara grannar sådana gånger, haha).



Men vad ska jag ha på mig? Sjukt trött på alla mina kläder.. Varför måste man tröttna så fort, den kicken man får av att ha ett nytt plagg på sig sker bara första gången man använder det sen andra gånger känns det inte alls samma sak :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-18 @ 15:53:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0