18 juli - Första gången i historien

Ja, det är det nog fan ta mig allt, första gången i historien som jag sovit till kl 15. Jag som när jag la mig klockan 8 imorse inte trodde jag skulle kunna somna för va helpigg. Förvånandsvärt, hehe.

Igår va man då ute.. typ :P Va hos grannen först, så kallat sis Eve under dagen, efter terrat mamma och pappa på morgonen kom jag på att jag kan ju ringa Eve och kolla om hon är hemma så gick över. Satt och pratade, gick och handlade mat, pratade lite till.. sen sprang jag över till mig för fixa mig.
Hade stora problem med vad jag skulle ha på mig, sen över till Evelina igen och lagade mat.. sen tur vi är grannar för hade fortfarande ångest över det jag valt ha på mig så sprang tillbaks och bytte.. haha. Tjejer.

Sen kom sis Nadine och hennes man (haha) över och sen Elin, snackade och drack. Lilla Nadine som hade haft en sjuk kväll dagen innan och verkligen fått överdos av alkohol lyckades vi få igång (trots hon sa hon inte pallade.. yeaah right.. du pallar alltid festoholic hihi).
Men fick henne i action och hon drog och fixade sig sen drog hon åt ett håll, för vi andra tjejer skulle in på hemmafest (hon fick hänga med men hon ville annat så fine hehe)

Trevlig fest, trevligt folk.. dock fick man ju själv alltid va den som startade konversationer, pratglada men tog inte första steget.
Så vi drog vidare sen, yrade runt på värnhem, ville käka och sen vet jag inte vad som hände (hade nog fjortisfylla) bara stod och asgarvade åt allt, promenerade runt.. skulle till Harrys men sen sket vi i det.. yrade lite och käkade.
Ja sen blev det taxi hem, jag hängde med Eve upp en stund, satt och snackade sen drog jag över till mig.

Haha jag började ställa mig och lukta på alla mina parfymer.. det är typ det enda jag har som ger mig en hemmakänsla.
Blev helt varm och trygg i kroppen (haha idiot).

Sen yrade jag lite hemma medans jag väntade på Patrick skulle komma och hämta mig efter han gått av sitt skift and now Im here och ja.. så sov jag till 15 så tillbaks till början nu.. sick sova så länge :P

Kollar på family guy och ska äta våfflor nu :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha :P aldrig vet jag ngn som sniffar på sina parfymer, men den ska jag komma ihåg ;)

2010-07-18 @ 17:03:34
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0