21 juli

Hähäh, igår medans jag satt inne vid datorn och Patrick va ute vid poolen och fixade hör jag han börjar prata med någon.
Hans grannar är på semester och andra grannen pratar han aldrig med. Och det låter så underligt så jag går ut för kolla och där står en man utanför hans tomt som utbrister och pekar på mig när han ser mig "VEM ÄR HON?!"
Patrick svarar jag är hans tjej och han bara "Wow din brud, hon är ju snygg!!"

Jag fattar direkt att denna mannen har inte alla korvarna på grillen :P Och jag ser att Patrick försöker komma ur konversationen och vill mannen ska gå.
Så jag stannar kvar och går nämre då han säger till mig "Du är så jävla snygg" och sen börjar han yra om Johan Glans, om Patrick känner honom och om en massa jag inte ens fattar och Patrick flera gånger säger han måste gå in och fixa några grejor.

Då försöker mannen bjuda in sig själv "Har ni lite kaffe?" Nej tyvärr.. "Ja men har ni saft att bjuda på då"
Men ooooh.

Han va lite efter, märktes och jag förstår.. det är inte lönt bli arg och skälla på honom att gå bort från tomten för dem tänker inte som vi.
Så medans han vägrade ge upp samtalet försöker jag och Patrick ta oss in.. och när vi väl lyckas gömmer vi oss tills hans gått. Haha..

Sen när han är borta och vi väl kan komma ut och Patrick fortsätter med poolen skrämmer jag honom med att jag ser mannen komma igen, muhahah.. Patrick ögon.. aah älskar jävlas :)

Sen senare på kvällen när han äntligen är färdig med poolen och fixar med småsaker kommer jag bakifrån och knuffar i honom.. men jag misslyckades.. damn.
Är så jävla kul att jävlas :))


Får se vad som händer i veckan. På fredag ska jag och Patrick hem till Paula och grilla, träffa hennes nya valp:))
Sen lördag blev det ytterligare en grilldag med sis och hennes kille hemma hos hans föräldrar (som är på semester)
Och ikväll kanske jag ska med Mia hem till Sofie, får se.. har lite moneyproblem men som Patrick sa "man kan inte låsa in sig för det"
True.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0