22 juli - Why oh why?

Denna dagen blev inte alls som jag trodde. Skön, lugn dag med P (orkar inte skriva ut hans namn mer). Skulle åka och inhandla, helt tomt med mat här hemma.
Sätter oss i bilen och den låter något för jääävligt, jag kan inte mycket om bilar men tillochmed jag hör något är fel.

Så nu måste P in till sin svågers verkstad och igeeeen fixa. En ny jävla bil som krånglar så mycket och pengarna han lagt ner på fixa det. Nu har han ju låst sig, nu måste han fixa detta med så han kan sälja biljäveln och få ut något på det.

Göra sig av med skiten och aldrig mer BMW.. så känner jag nu (har endå aldrig gillat BMW). Saken är den, det är inte mina pengar som ryker men jag mår fan dåligt när jag ser han må dåligt.. jag får sån känsla, jag vill bara fixa allt för honom, se han le.. för då ler jag med.

Så jag har sagt, göra sig av med bilen och köpa en billigare.. I dont care vad han har för bil och varför ska man ha en, ja den är jättefin, men en bil som är dyr i drift på alla sätt och vis när man kan ha en bil som funkar lika bra, dock inte lika tjusig, men kostar inte skjortan?
Sagt att dem pengarna hade han kunnat lägga på mig istället för sin bil i så fall.. haha ;) (Men sagt jag kommer sakna den endå för man binder endå band, jag känner mig ju hemma i bilen för upplevt en del i den, hahah.. men inte värt the moneyyy) 

Så nu ska han in till verkstan och sen måste vi ta oss in till Lund och hämta en av hans föräldras bil att låna så länge.

Men just nu är jag svinhungrig (och har ju inget hemma, det vi skulle inhandla) och har coca-cola abstinens (för drack igår, har alltid det dagen efter då) and Im stuck here.. and I cant do nothing about it.. wää :( hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0