23 juli

Va och såg smygpremiären av Inception, med DiCaprio, igår.. ooh han är alltid lika underbart bra. Och filmen va bra med. Är verkligen en film man måste vara vaken och hänga med i hela tiden annars tappar man allt grepp om vad som händer för den är rätt invecklad.
Men bra :)

Och så ringde Evelina igår och sa dem ska få en kattunge :)) Hon har pratat länge om att hon vill ha en men hon vill inte planera att skaffa, hon vill det ska ske bara. Oftast då det blir rätt lixom. 
Så ringde hon och sa att vår andra syster Yve visste en kattunge som behövde nytt hem (ursprungligen från någon alkolist tror jag och så va det hennes kompis som tog över katten men så märkte hon att hon inte hade tid så ville ge den nytt och bättre hem.)
Så nu har min syster tagit över.. och det va så hon ville. Att man låter det komma istället för man går och köper en.
Nu har hon fått hjälpa en katt som behövde hjälp och hon fått en katt :) Så det ska vara..from heart.

Hoppas jag kan ha vägarna förbi (haha jag är ju fan granne med henne.. men eftersom jag aldrig är hemma så) men jag vill så sjukt gärna träffa kissen.. maah :) 

Men ikväll i alla fall ska jag hem till Paula och Erik träffa deras valp :)) Men just nu ska jag iväg och panta alla pantflaskor P bara samlat på sig i förrådet.. fan det blir ju pengar av det, dumt av honom bara låta det skräpa.. haha.
Sen ska vi mata ankorna :)  

Cya

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag ska se den ikväll :P

Hoppas den är värd 110:-

2010-07-23 @ 13:00:32
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0